mandag 24. august 2009

Klubboverraskelse til Birken‏

Heisann!

Ved litt jobbing og noen telefoner, så har vi fått oss telt for klubben i målområdet på Birken! Det vil bli adgang for klubbens medlemmer, og selvfølgelig servering av baguetter, drikke, kake og snop til dere som kommer til mål!

Fristen for sjenkebevilling for arrangementet gikk ut for tre uker siden. Det vil si at vi ikke har anledning til å drikke alkohol i teltet, eller området rundt, og dette gjelder også medbragt!. Vi har fått streng beskjed av Birken at sjenkekontroll vil bli gjort av Lillehammer Kommune, og eventuell overtramp vil medføre noen økonomiske konsekvenser jeg ikke vil tenke på! Så da overholder vi det, og drikker Farris :-)

Men nok regler. For å finne hvor teltet står, kikk etter Ullevål Sykkelklubb på kartet i vedlegget. Og se etter banneret til klubben når du går i mål! Jeg vil være på plass fra klokken ni, slik at alt er rigget til de første går i mål. Totalt er vi rundt 21 stk som skal sykle Birken, dvs 2/3 av klubbens medlemmer!

Hvis noen har bil eller andre som skal til Lillehammer, ta med campingstoler, for det har jeg manko av!

Skulle det være vanskelig å finne frem når dere kommer i mål, ring meg på 92 42 72 01.

PS: Stedet er Brenneriet på kvelden, da blir det fest!

mvh

Chief Thomas

7 kommentarer:

  1. Flott med klubbtelt på Birken! Ser det er satt opp rolig langtur imorgen, er det noen som istedet vil sykle intervall? Tenkte i utgangspunktet 3-5 drag à 3-5 minutt i en eller annen passe bakke. Si isåfall fra her dersom du vil være med!

    SvarSlett
  2. Tenkte å ta en langtur til helgen, lørdag passer best. Det er jo hyggeligst å gjøre det sammen med noen andre så jeg lurer på om det er noen flere fra klubben som kunne tenkt seg å vært med? Tenker meg at det blir en ca 9 mils tur. Nå på høsten er det jo så fint ute i fjellet så jeg kunne egentlig tenkt meg å lagt løypa litt opp i høyden. Noen som har noen forslag til løype er det bare å si i fra!

    Om løypa ikke starter å slutter på samme sted så er det egentlig det beste, blir jo fort litt kjedelig å sykle tur/retur samme vei.

    God tur til liten & stor som har tenkt seg ut i helgen i alle fall! :-)

    Kristoffer B.

    SvarSlett
  3. Takk til Thomas som stod på for å lage en fin ramme rundt rittet, synd ikke flere var innom teltet vårt. Takk også for cola ved målgang, Thomas! Det var helt suverent=)'

    AlexW

    SvarSlett
  4. Takker Alex! Folk var kalde, så det er vel en forklaring sikkert... Sånn er livet..

    Sjekk hva Lars Eftang, topp 40 i eliten, og nyinnmeldt i klubben, har blitt intervjuet om etter Birken i VG!

    http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=578053

    Chief

    SvarSlett
  5. Fra en som 10-årsjubilerte med helsprekk og for første gang å måtte stoppe i Rosinbakken pga. kramper: Den cola´n jeg fikk etter målgang var heeelt himmelsk, Thomas!

    Beklageligvis rakk jeg ikke å stikke oppom teltet, da supporten også var lei og sliten og ville hjem :-)

    SvarSlett
  6. Hei,

    Noen som er keen på å krone sesongen med langtur nordmarka rundt (landevei) førskommende lør el søn?

    Gi lyd!

    Kristoffer S.

    SvarSlett
  7. Er med jeg og. Bra om det er ett par til som kunne tenke seg å bli med på tur! :-)

    SvarSlett