fredag 15. mai 2009

Nissan Cup på Skullerud

På onsdag 13. mai var det Nissan Cup fra Skullerud. Ut fra resultatlisten fant jeg 3 ryttere fra Ullevål SK, Bent Olav Aamodt som syklet i M-senior, samt Geir Sundin og Geir Kjær som kjørte i M40-49. Jeg har kun "snakket" med Bent Olav på SMS, hvor han kunne fortelle at etter litt tunge bein i det siste følte han seg nå bedre i beina. Bent Olav åpnet pent og kom dermed i mye kø underveis, men da han hadde mere krefter mot slutten kjørte han seg oppover i feltet og endte på en 21. plass, 7,19 min etter vinneren Truls Haugseth fra BOC. Geir Sundin kom på 20. plass i sin klasse, mens Geir Kjær måtte bryte (hva skjedde Geir?).


Hadde vært gøy hvis dere kunne skrevet litt i kommentar feltet om deres erfaring fra rittet.


Til helgen er det flere ritt på programmet for Ullevål SK.

Morten, Bent Olav, Dag og jeg kommer til å sykle Konnerudrittet som er NC XC. Mens flere har snakket om å stille opp på Follorittet. Rapport kommer etter helgen!
Vidar S

3 kommentarer:

  1. Er det noen som er interessert i å hjelpe til med langing på NC-XC på lørdag?

    Vidar S

    SvarSlett
  2. Jeg skal desverre til Gjøvik for 17.mai feiring, og er på vei ut døra nå.. Men Morten S. snakket om at faren hans muligens skulle lange? Hvis ikke er også Petter S en mulighet, forutsett at noen bestikker "kona" hans, så han får fri..

    Chief

    SvarSlett
  3. Er det interesse for å sykle gjennom Terrengsykkelrittet på tirsdags treningen?

    Kjell Magnus

    SvarSlett